Блейд-батарея (Blade Battery) є типом літієво-фосфатної (LFP) батареї для електромобілів, розробленою та виготовленою компанією FinDreams Battery, яка є підрозділом китайської виробничої компанії BYD. Ця нова технологія батареї відзначається своїми особливостями та перевагами у порівнянні зі звичайними батареями, що використовуються в електромобілях.

Блейд-батарея  (Blade Battery) представляє собою однокомірну батарею довжиною 96 сантиметрів та шириною 9 сантиметрів зі спеціальним дизайном, яка може бути розміщена у вигляді масиву та вставлена у батарейний блок, схожий на клин. Вона виготовляється в різних довжинах та товщинах. Використання простору батарейного блоку збільшується на понад 50% порівняно з більшістю звичайних блокових батарей з літієво-фосфатної технологією. Деякі електромобілі, оснащені Блейд-батареєю (Blade Battery) , можуть подолати відстань понад 600 кілометрів.

У тесті на прокол цвяхом, який є строгим безпечним випробуванням батарейної промисловості, Блейд-батарея (Blade Battery)  не виділяла диму чи вогню після проколу, а її поверхня нагрівалася лише до 30-60 °C. Вона є єдиною потужною батареєю в світі, яка успішно проходить цей безпечний тест. Крім того, вона успішно пройшла екстремальне випробування на безпеку, включаючи зіткнення з вантажівкою вагою 46 тонн. Блейд-батарея  (Blade Battery) також витримала інші екстремальні умови, такі як зламання, гнучкість, нагрівання у печі до 300 °C та перезарядка на 260%. Жодна з цих умов не призвела до пожежі або вибуху.

Блейд-батарея (Blade Battery)  була офіційно запущена BYD у 2020 році. Порівняно з батареями на основі тернарного літію та традиційними батареями на основі літієво-фосфату, вона має помітні переваги у високій безпеці, великому запасі ходу, тривалості роботи, великій міцності та високій потужності. З метою вирішення проблем безпеки електромобільних батарей, з липня 2021 року BYD використовує Блейд-батарею (Blade Battery)  у всіх своїх електромобілях.

Контроверзії щодо безпеки

BYD стверджує, що "електромобілі, обладнані Блейд-батареєю (Blade Battery) , будуть значно менш схильними до загоряння - навіть при серйозних пошкодженнях."

Однак, в липні 2021 року в Китаї було проведено зіткнення BYD Han EV з Блейд-батареями (Blade Battery)  з Arcfox Alpha-S. Приблизно через 48 годин після випробування нічого не сталося з Arcfox Alpha-S, але автомобіль BYD Han загорівся та повністю згорів. 15 листопада 2021 року BYD Tang EV (з Блейд-батареями) загорівся в майстерні у Крістіансанді, Норвегія.